Maatwerk portalen

Een strak design en Intuïtieve UX

Webportaal bouwen?

Breng jouw dienstverlening naar de 21ste eeuw met een een webportaal op maat. Een goed webportaal is uniek, net als jouw bedrijf.

Waarom een maatwerk webportaal? Denk aan:

  • Uitgebreid, en voor hetzelfde geld
  • Véél gebruiksvriendelijker
  • Georiënteerd op de gebruikersrol
  • Geen schaarse CRM programmeur nodig
  • Groeit flexibel mee met je bedrijf
  • Snellere backoffice integratie

Welk portaal heb ik nodig?

Portalen waar we onze klanten blij mee hebben gemaakt:

Klantportaal

Een klantportaal (of mijn omgeving) moet de look en feel van uw bedrijf uitademen en vooral erg fijn werken.

In de praktijk zien we vaak dat een klantportaal onprofessioneel aanvoelt, er verkeerde aannames worden gemaakt over het gebruik van dienstvelening of dat de gebruiker simpelweg er niet aan denkt dat het portaal überhaupt bestaat.

Wil je weten hoe we dit oplossen in klantportalen van o.a: ANWB, Ricoh, Brockmeyer, The Next Ad en CNB?
Klik hier >

Dealerportaal

Een Dealerportaal (of resellerportaal) moet servicegericht en specialistisch zijn.

Het komt vaak voor dat een dealerportaal niet goed aansluit bij de diensten van een reseller. Hierdoor maakt de reseller bijvoorbeeld beloftes die niet waargemaakt kunnen worden, door o.a. geen goede toegang tot informatie over voorraad en prijzen.

Wil je weten hoe we dit oplossen in dealerportalen van o.a: CPE, MSQ en E-Bay?
Klik hier >

Medewerkersportaal

Een goede back-office integratie en een goede UX zijn essentieel voor de gebruikerservaring.

We zien wel eens dat het bij de integratie met de backoffice fout gaat of dat het niet fijn voelt om met het portaal te werken. Pakketsoftware bijvoorbeeld is een dissatisfier voor je medewerkers. De gevolgen hiervan op sfeer en cultuur worden vaak onderschat.

Wil je weten hoe we dit oplossen van o.a: ING, Liberty Global, KPN, MSQ en Barentz?
Klik hier >

Hoe weten wij dat klanten tevreden zijn?

Omdat wij pro-actief contact onderhouden over kwaliteit, voortgang en proces.

Having only worked with Second Company for a few months now, we already have realized much more of our portal than we ever had expected. Pro-active, cooperative, knowledgeable, smart… That’s Second Company.

- Jan Burgers, Genpact

Communication is good, quality is good, these portals are the future.

- Cees Schrijen, Genpact

Inmiddels zijn we met ons derde Portal en App bezig. Goede designs, strakke voorbereiding, lekkere voortgang. Bouwt vooruitstrevende applicaties. Een goed bedrijf!

- Martin Mastenbroek, MSQ group

Their agile-model is better! Communication was good and delivery was on budget. This distinguishes Second Company from other software development companies.

- Mr Steven Ras, ICT Recht

Truly agile

- Maarten Pop, European Communication Projects

Our auctioning portal looks great!

- Eugene Kersjes, Vice-President, Ricoh Europe

First project results matched perfectly with initial requirements and were delivered ontime and bugfree.

- Kick Willemse, Evidos

Door hun technische kennis, probleemoplossend vermogen en specifieke werkwijze zijn bottlenecks snel opgelost.

- Roelof Lettinga, E-bay

We gaan voor first-time-right!

Zo doen we dat:

Analyse & Ontwerp

Een business analyst en UX designer graven zo diep dat onze eerste ontwerpen direct worden geaccepteerd.

Ontwikkeling

Sprints van 2 weken, we gaan voor 0 bugs. Geen nare verassingen; implementatie kent al genoeg uitdaging.

Implementatie

Soepele integratie door samenwerken met je medewerkers. Documenten delen en consciëntieus bijhouden.

Onderhoud

Continuous improvement zonder een hoge maandelijkse verplichting. Wij blijven bezig met je site.

Technieken?

Second Company is specialist in het ontwikkelen, beheren en hosten van maatwerk software integratieoplossingen. Bovendien zijn wij gespecialiseerd in het toepassen van de nieuwste technieken en methodes binnen softwareontwikkeling.