Tijd voor een platform-strategie?
En vraag je je af hoe je dat in vredesnaam realiseert?
“Ik waardeer het enorm dat alle specialisten die we nodig hebben bij onze digitale transformatie onder één budget vallen!”
Dus je hebt besloten om echt te gaan voor het platformiseren van je organisatie. Je ziet de noodzaak, je weet dat dit de toekomst is!
Maar eigenlijk, als je eerlijk bent, heb je geen idee hoe je deze platform strategie moet implementeren. Je vraagt je met je team af waar je de mensen vandaan haalt. De specialisten die dit moeten gaan doen. Je begint een zoektocht. De kosten lopen flink op, alleen al om erachter te komen dat het echt lastig is om de goede mensen te vinden. Want waar vind je die UX designer, business analist, growth marketeer, die software engineer?
Je zit in de zoveelste vergadering over de platform strategie. Je kijkt de kring rond en denkt… ‘Waar zijn we aan begonnen?’ Niemand weet nou echt wat ze moeten doen. En logisch – want niemand is hiervoor opgeleid.
Weet dit: je bent absoluut niet de enige die geen idee heeft hoe je een platform succesvol maakt. Alle organisaties die hier mee beginnen, komen er achter dat het een bereklus is om alle expertises bij elkaar te krijgen. En als het je wél lukt om dat team samen te stellen, kost het je onder aan de streep een kapitaal – aan tijd en geld -, terwijl het resultaat (veel) beter kan.
Het goede nieuws: een succesvolle platform strategie is voor alle (middel)grote organisaties mogelijk! Sterker nog: wij hebben hiervoor de oplossing.
Alle expertise in één maandelijks totaalbudget
Wij van Second Company helpen je met het implementeren van de platformstrategie. De zoektocht naar de goede mensen is lastig – wij weten dat, omdat wij het al voor je gedaan hebben! Zo besparen we jou maanden van zoeken, zweten en gedoe. Hoe fijn is dat?
Wij hebben alle specialismen in huis die nodig zijn om jouw platform en digitale strategie tot een ongekend succes te maken. Onder één dak, tegen een maandelijks totaalbudget.
Stressvrij? Natuurlijk is elke verandering soms een uitdaging. Maar we beloven je dat we je maanden van gedoe, misverstanden en wanhoop besparen. Want het mooie is ook nog eens dat onze specialisten elkaar goed kennen en al veel projecten samen hebben gedraaid. Zo ben je zeker van de juiste mindset voor de klus én scheelt het veel miscommunicatie.
Inzicht én overzicht in je digitale transformatie: hoe fijn is dat?
En om het proces, de samenwerking, alles wat er gedaan moet worden voor jou overzichtelijk te houden, werken we met één vast, maandelijks budget. Geen onverwachte kosten achteraf.
We werken met een tool waarin al onze specialisten hun werkzaamheden en bestede uren bijhouden. Je weet exact wat je totale budget is en waar dat heen gaat. Inzicht en overzicht is zó 2020!
Like & share werkzaamheden
Onze budgettool heeft daarbij ook een like & share-optie, waarbij je als opdrachtgever de werklog kunt liken of doorsturen naar iemand voor wie dat interessant is om te weten. Zo hoef je dit zelf niet meer te exporteren en door te mailen. Efficiëntie en transparantie: daar houden we van!
Wisten we 3 jaar geleden maar dat we zo konden ontwikkelen.
Wil jij snel starten met je platformstrategie? Of eerst nog iets meer weten over hoe wij jou daarbij helpen? Neem vandaag nog contact op, met mij, Sebastiaan. Dit is mijn mailadres: sebastiaan@secondcompany.nl
Heb je een vraag over dit onderwerp?
Technieken
Software development door Second Company
Second Company is specialist in het ontwikkelen, beheren en hosten van maatwerk software integratieoplossingen. Bovendien zijn wij gespecialiseerd in het toepassen van de nieuwste technieken en methodes binnen softwareontwikkeling.
Meer informatie